Spørgsmål om Allround Byg

Nedenfor ses de typiske spørgsmål Allround Byg A/S får

 

  • Hvor lang tid tager det at få et tilbud fra Allround Byg?

- Vi arbejder efter at kunden skal have tilbuddet i hånden efter max 3 dage. Der kan være enkelte tilfælde hvor det ikke er muligt hvis vi skal have samlede tilbud fra vores leverandører. Som oftest lykkedes det os dog udarbejdet det inden, derved sikres det også at vi får det aftalte med i tilbuddet.

  • Koster det noget at få et tilbud?

- Nej det er gratis at modtage et tilbud fra os. Hvis tilbuddet skal bruges i forbindels med taksering, hus salg eller lignende, her tager vi betaling for den medgåede tid. Medmindre tilbuddet fører til en opgave.

  • Hvordan er vi sikret mod fejl og mangler?

- Hos os betaler du først for opgaven når den er udført. Dette gør vi for at sende et signal om at vi først afleverer arbejdet, når kunden er tilfreds med resultatet. Vi har valgt at lave firmaet som et aktieselskab (A/S) for at vores kunder kan føle sige mere sikre ved at vælge os, det vil sige at der er tilstrækkelig kapital i virksomheden, hvis der skulle opstå nogle mangler som skal udbedres. Herved tænkes især på større ting som på grund af den høje pris ikke er omfattet helt af den Byg Garanti ordning vi samtidigt er dækket af. 

Vi er selvfølgelig forsikret igennem Byg Garanti ordningen, som sikrer vores kunder for op til 100.000kr. Læs mere om den ved at klikke på logoet:

 


 

  • Hvornår skal vi betale for arbejdet?

- Kunder modtager først en regning når arbejdet er udført, medmindre andet er aftalt på forhånd. Der er 8 dages betalingfrist fra fakturaen fremsendes.

  • Er der mulighed for at udføre noget af arbejdet selv?

Vi har ofte kunder som deltager i arbejdet, vi kalder dette medbyg. Dette kan for eksempelvis være under nedrivningen. Det vil kun være muligt før og efter vi har udført vores del af arbejdet, da vi ikke har mulighed for at forsikre kunder under vores arbejde.

  • Hvad gør i hvis det leverede ikke lever op til vores forventninger.

-Vi arbejder ud fra at tilfredse kunder avler nye kunder og derfor gør vi alt for at få evt. mangler eller andre ønsker udbedret i en fart. Vi prioriterer disse ting højt, og sagerne vil derfor blive lavet ligeså hurtigt som vores andre opgaver.

  • Vi har hørt at der er vin på højkant ved henvisninger til Allround Byg som fører til en ny kunde er det rigtigt?

- Ja det er rigtigt hvis en af vores nuværende kunder skaffer en ny kunde belønner vi dette med 2 flasker god vin. Det er vigtigt at i husker at gøre opmærksom på dette, så vi kan sige tak for hjælpen.

 

Fik du ikke svar på dit spørgsmål her er du velkommen til at bruge vores chat, sende en mail eller ringe til os vi er klar til til svare på deres spørgsmål.

 

Med venlig hilsen teamet i Allround Byg.

 

Vi bygger på kvaliteten og deres idéer!

 

Vi har dansk faguddannede folk indenfor alle disse fag